BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
Bine ai venit:) !; cum spuneam, foarte multa lume din tara asta nenorocita, in special tinerii cu varste cuprinse intre 20-40 ani, asteptam si noi integrarea asta...speram sa ne aducem o masina buna pentru noi sau familie; ei, lucrul asta nu se mai poate...din cauza taxei lui Vladescu; ce face taxa asta?...pe scurt nu te mai lasa sa aduci masini second hand super adevarate (cum o sa vezi exemple in site), cumparate din vest cu 4000-8000euro, fara taxe de vreun fel...cum ar fi fost normal, intr-o tara normala, dupa integrare; in schimb, ne obliga sa cumparam masini second hand din Romania, sau noi; ghici pe cine avantajeaza treaba asta? Pai normal ca pe importatorii de auto noi, cum ar fi Tariceanu, care importa prin firmele sale tot ce inseamna auto din Franta...si alti oameni de afaceri (Tiriac, etc)... si evindent producatorul autohton Dacia.
OPINII FORUM EXEMPLE PRETURI URARI DE BINE REALITATEA

Iata, in mare, cam despre ce e vorba:

Prin proiectul privind modificarea Codului fiscal, procentul platit la valoarea CIP (fara taxe) a unui autoturism, adica acciza perceputa pina la 1 ianuarie 2007 de stat, va fi eliminat.

In schimb, se aplica o taxa speciala pentru prima inmatriculare a autovehiculului in Romania, atit din provenienta autohtona, cit si din import, si este platita de agentii economici producatori sau importatori si de catre persoanele fizice care cumpara autoturisme.

In capitolul al treilea al proiectului, articolul 214, se precizeaza ca intra sub incidenta taxei speciale autoturismele si autovehiculele, inclusiv cele comerciale, cu masa totala autorizata de pina la 3,5 tone. Taxa speciala variaza in functie de normele Euro pe care le indeplineste autoturismul si de cilindree. Pentru masinile rulate, se ia in considerare si virsta autoturismului .

Calculul taxei speciale:

Fiecare centimetru cub (A) se inmulteste cu valoarea exprimata in euro sau eurocenti (B) din coloana a treia a primului tabel. Aceasta valoare se inmulteste la rindul ei cu coeficientul de corelare (C) al taxei prevazut in a doua coloana din al doilea tabel. Coeficientul de reducere (D) a taxei in functie de virsta autovehiculului se regaseste in a doua coloana din tabelul al doilea. Dupa scaderea a 100 de unitati din valoarea coeficientului de reducere si impartirea la 100, inmultiti acest rezultat cu primii trei factori si veti obtine valoarea finala a taxei speciale.
Taxa speciala = A x B x C x (100 - D)/100

****sursa: www.cotidianul.ro***