BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
Iata in continuare, parerile (luate de pe forumuri) unora ca noi, ...care trebuie sa induram deciziile astora de la putere:
kiki_sligo-(16-07-2006 13:34)
Uite cum inteleg eu taxa de inmatriculare: este pur si simplu inca o forma de impozitare, adica o sursa de bani la buget la fel de sigura si substantiala precum accizele pe benzina, alcool si tutun. Aceasta taxa exista in Irlanda de foarte multa vreme (variaza intre 25% si 35% din valoarea masinii, care si ea e stabilita de autoritati), iar Comisia Europeana nu a reusit (si nici nu s-a straduit prea tare) sa oblige guvernul sa o aboleasca, desi este evident ca incalca principiul liberei circulatii a bunurilor in spatiul UE. Din cauza asta, in Irlanda se plateste probabil cel mai mare pret din Europa pentru o masina noua. Rezultatul: majoritatea soferilor conduc(e) o masina second-hand, cumparata cu 2--3 ani vechime si 30.000-50.000 km la bord. Statul incaseaza taxa, dealerii isi taie partea lor, iar mocofanul plateste, ca n-are de ales.
-(16-07-2006 01:53)
acesti indivizi care au facut lobby pentru taxe isi protejeaza profiturile. pe romanii care nu isi permit sa plateasca decat jumatate din pretul unei masini noi cine ii reprezinta in parlament?
vsergiu-(15-07-2006 15: As vrea sa va intreb de ce naiba nu scrieti si voi ce este evident si de fapt tot ce faceti e sa preluati un comunicat de presa plus ceva informatii aditionale si sa-l aruncati pe hartie/net.
Ce vreau eu sa spun se refera la aceasta initiativa legata de "stoparea inundarii cu rable". Este clar ca decizia de a super-taxa importul acestora este datorita presiunilor Asoc.Producatorilor siImportatorilor de Auto., si nicidecum a grijii excesive pe care o poarta guvernul plamanilor nostri (adica de mediu).
Si 2 e legat de faptul ca paramecilor astora care ne fac legile habar nu au si putin le pasa de faptul ca romanul de fapt altceva decat SH nu isi permite. Ei se uita la Dacia si vad ca e 7000 una noua fata de 20-40.000 cat dau ei pe luxoasele lor, si zic "ieftin frate, cum sa nu-si permita tot romanu una".
In fine, mai departe deduceti si voi.
bestia_ganditoare-(15-07-2006 14:49)
Socteala e simpla:
Inainte, vechimea de 8 ani era criteriul sub care puteai sau nu inmatricula in Romania o masina folosita, ca alternativa la sicriele pe roti pe care si le poate permite romanul obisnuit (adica masini achizitionabile din RO cu pana'n 4500 de euro).
Rezultatul a fost de-a dreptul uimitor, iar Iliescu/Contsantinescu, sleahta primului si incompetentii celui de-al doilea pot fi mandri: la 16 ani de la Lovilutie, aproape jumatate dintre vehiculele personale din RO sunt masini autohtone/originare fostul bloc comunist, mai vechi de 10 ani sau maini autohtone sub 10 ani dar cu proiect de-acu 35 sau masini autohtone sub 10 ani, cu proiect de-acu 20, dar conditii de siguranta pasagerilor ca si la primele categorii (in special chestiile alea fara portbagaj asiatice licentiate, sub forma de cutie de chibrituri sau ou, moarte sigura peste 50 la ora frontal).
Scaparea "clasei de mijloc" sub 4500 de euro - masini la limita celor 8 ani sau mai noi, da' lovite/rulate care ofera o protectie acceptabila, inclusiv ABS/airbag in majoritatea cazurilor.
Acum, prin noul Cod Fiscal, "baietii" au grija ca si pe acestea sa le aduca datorita taxei la niveluri peste cee ce vor EI sa cumparam noi, numa' ca noi nu putem. Nu putem fiindca suntem prea saraci din cauza a cat au furat EI din tara asta. Prin urmare, stirile de la ora 5 vor evolua in partea rutiera, tot ca stiri pentru NOI, dintre NOI, sa se rada EI, acu si'n veacu' vecilor mamii lor de CRIMINALI cu fata umana...
V-asteptam la vot, UNINOMINAL!
Vladescu & APIA
de Automobilistul in data de 2006-10-06 01:50
Importatorii si finantele se invart in aceeasi oala.Acum lor li se pare a fi mare si confortabila.Dar dupa 1 ianuarie, vor veni cei de la Bruxell si vor arunca oala la WC pe motiv ca ,,, PUTE !! Pacat ca nota de plata pt derajul celor din UE va fi platita tot de noi amaratii de romani.FOLOSITI PORTITA DONATIILOR si fentati pe KKciosi...(AUTOMOBILELE PROVENITE DIN DONATIILE CETATENILOR UE SUNT SCUTITE DE TAXE )
Jos Mafia
de Vadim in data de 2006-10-06 00:10
Jos MAFIA auto! Iubitii nostri conducatori prefera sa fie penalizata Romania cu sute de milioane de euro, pentru ca ei sa castige citeva milioane. Dar ce conteaza ca doar in buzunarul lor intra, mai rau e ca din al nostru iese, dar asta n-are importanta pentru ei.
Vladescu-le esti un PORC
de NICULESCU DOREL in data de 2006-10-05 17:08
Nici un stat din Europa de Est nu aplica asemenea taxe, accize etc.
Ministrul Finantelor este o marioneta in mana importatorilor de masini noi (vezi Citroen-Tariceanu) si a producatorului francez de la Dacia
***sursa: www.cotidianul. ro**www.adevarul.ro***
INAPOI